Cieľová skupina
Manažéri spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore.
Profil absolventa
Absolventi si rozšíria informácie o tom ako efektívne viesť poradu, správne zostavovať program porady, vyberať vhodné témy, o ktorých je možné na poradách diskutovať.
Dokážu viesť poradu správnym smerom, udržiavať účastníkov v pozornosti, minimalizovať jej trvanie, používať správne komunikačné prostriedky a pomôcky.
Metódy
Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie – zadanie úloh a cvičení, návrhy riešení a nácvik zručností podľa obsahu kurzov, spätná väzba, rozbor a analýza modelových situácií a audiovizuálneho záznamu, skupinové a individuálne riešenia situácií z praxe – využitie konkrétnych zážitkov lektorov a účastníkov kurzu.
Rozsah školenia
16 hodín alebo podľa potreby
Náplň školenia
Výber tém porád
Cieľ a účel porady
Organizácia porád
Čas, priestor a technika
Efektívne a motivačné porady